Idealna kreska eyelinerem

Hej w dzisiejszym poście przedstawię Wam zasady jak zrobić idealną kreskę eyelinerem.

Zrobienie idealnej kreski eyelinerem nie jest rzeczą łatwą. Wymaga odrobiny wprawy i znajomości kilku prostych reguł, które znacznie ułatwią cały proces. 




                                                            Stwórz linię bazową

Zacznij od zrobienia krótkiej ukośnej linii, zaczynającej się w zewnętrznym kąciku oka i skierowanej w stronę zewnętrznego końca brwi. Linia ta powinna mieć zaledwie kilka milimetrów. To samo zrób z drugim okiem. Upewnij się, że obie linie mają taką samą długość. Linia bazowa ułatwi ci zrobienie takiej samej kreski na każdym oku.





                                                             Środkowa linia

Drugą linię narysuj począwszy od środka oka (na wysokości linii rzęs), aż po górny róg linii bazowej. Wypełnij eyelinerem wolną przestrzeń między obiema liniami. 


Końcowa linia

Narysuj cienką linię zaczynającą się w wewnętrznym kąciku oka i łączącą z poprzednią kreską na środku linii rzęs. Powinna być ona najcieńsza ze wszystkich i stopniowo robić się coraz grubsza. Wygładź wszelkie grudki używając końcówki pędzelka eyelinera.





I tak powinna wyglądać idealna kreska . :)

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. próbuję próbuję... ale ze mnie taka sierota, że nie potrafię zrobić takiej idealnej kreski. Jak na jednym oku wyjdzie mi nawet spoko to na drugim ma zupełnie inny kształt haha xd
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i tak nie umiem więc nie robię :D hahah

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jak ktoś ma kreski, ale mi nie wychodzą :D
    Może właśnie dzięki tym radą mi się uda:) Zresztą nie wiem czy będą mi pasować :D

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na post! :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/lipiec-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że odkąd zaczełam używać żelowego eyelinera to moje kreski wychodzą takie że mogę spokojnie wyjść na ulice, to i tak czytałam z ciekawością, dobrze wiedzieć takie rzeczy :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny post, musimy jednak pamiętać, że do każdego kształtu oka kreska troszkę inaczej powinna wyglądać :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. I am totally useless at doing the eyeliner... totally hahaha
    Have a nice day dear!!!
    xxxx

    Elena from Somniare Aude blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałam wiele razy, chyba w każdy sposób, ale kompletnie mi nie wychodzi!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam cieniutkie kreski ale taka również mi się podoba ;)
    Obserwujemy zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń