Dieta na trądzik

Hej w dzisiejszym poście opiszę Wam dietę jaką powinniśmy stosować na pozbycie się trądziku.

Od dawna wiadomo, że trądzik nie dotyka jedynie nastolatków, a borykają się z nim także i ludzie dorośli. Jest wiele sposobów walki z trądzikiem. Ludzie stosują kremy, żele, maści, płyny dezynfekujące, a mimo to często nie udaje im się go zniwelować. Ratunkiem może okazać się dieta przeciw trądzikowi. Dieta atakuje problem "od środka".



Bardzo ważnym jest, aby dostarczać naszemu organizmowi jak najwięcej wartości odżywczych. Dieta, która może okazać się zbawienna przy trądzikowych zmianach skóry bazuje na usunięciu z organizmu zbędnych toksyn. Produkty te muszą być lekkostrawne.


Można wymienić dużo produktów ,które trzeba wyeliminować to wszelkie napoje  gazowane i energetyczne. Niewskazane są  wszelakie słodkie przekąski, słodkie czekoladki, słone przekąski. Stanowczo odrzucamy produkty o długim terminie ważności. Wszystkie one posiadają w swoim składzie zazwyczaj szereg ulepszaczy, barwników i konserwantów. Tego bezwzględnie należy wystrzegać się w diecie przeciw trądzikowi.

Dieta powinna być bogata w warzywa. Dostarczą one nam witaminy A, tych z grupy B, cynku oraz błonnika. Warto wzbogacić codzienny jadłospis , ryby, orzechy, rośliny strączkowe, kasze, drób, jaja i produkty z pełnego ziarna.






Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Na szczęście ja nigdy nie miałam problemu z trądzikiem :P uff

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam że od kąt przestałam jeść mięso, stan mojej cery znacznie się poprawił. Polecam! :)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny wpis!Ja nistety już od długiego czasu męczę się z trądzikiem
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy problemu z trądzikiem, ale wierzę, że to co jemy ma ogromny wpływ na naszą skórę dlatego bardzo przydatny post :))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam problemow z cerą , ale zgadzam sie z Toba w 100% !
    Fajny wpis

    Zapraszam do mnie kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Narazie nie mam problemów z trądzikiem i mam nadzieję że nie będę miała :p ale w razie czego poratuje się ta dieta :D
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi czasami zdarzają się takie problemy z cerą, ale na szczęście lekarstwa od dermatologa robią swoje. Tak czy siak - staram się nie pić gazowanych rzeczy, nie jeść zbyt wiele słodkich rzeczy i ogólnie patrzeć na to co zjadam :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam straszne problemy z hormonami i niestety dieta nie pomoże, ale post bardzo fajny i przydatny, widać, że znasz się trochę na tym :)
    Czy mogłabyś napisać coś podobnego o włosach? Myślę że każda z nas z chęcią by przeczytała, np. na wypadające włosy witamina taka i taka, która jest w takich i takich produktach, na siwiejące włosy z kolei to i to... Taki post byłby super.
    Jak będziesz miała chwilkę, to w ramach relaksu wpadnij na: pieknapannajulianna.blogspot.com. Wprowadziłam mnóstwo zmian, poszerzyłam tematykę bloga i mam nadzieję, że się spodoba ;)
    Całusy i miłego odpoczynku w halloween!
    Julie Ann

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, że jeśli chcemy zwalczyć trądzik to dobrze przyjrzeć się naszemu żywieniu. Unikanie słodyczy i napojów gazowanych również wpłynie pozytywnie na nasz organizm ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post and very inspirational :)
    Have a nice week!
    xxxxx

    Elena from Somniare Aude blog

    OdpowiedzUsuń
  11. pomocny wpis ! coraz bardziej uświadamiam się w tym, że wyzbywając się słodyczy z diety nie miałabym tak dużych problemów z cerą... ale to tak ciężko zrobić:/
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń