Poradnik pielęgnacji suchej skóry

Hej! Postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę kilka cennych rad dla osób z suchą skórą.


Ile czasu zajmuję perfekcyjna pielęgnacja ?

      Rano:                                                                                
-Oczyszczanie                                                                  
-Tonizowanie                                                    
-Nawilżanie kremem na dzień,          
który ochroni skórę.                      


    Wieczorem:
-Demakijaż
-Tonizowanie
-Nawilżanie kremem na noc, który jest bardziej bogaty w składniki.


Demakijaż
Demakijaż jest bardzo ważny! Wykonując demakijaż oczu, pamiętaj o tym, aby najpierw przyłożyć do powieki nawilżony w odpowiednim płynie wacik kosmetyczny i odczekać kilka sekund. Usuwając makijaż w ten sposób, unikniesz tarcia i pocierania, które powodują powstawanie zmarszczek.



Oczyszczanie i tonizowanie 
Nigdy nie używaj do oczyszczania twarzy mydeł. Mają zbyt kwaśny odczyn i dlatego bardzo szybko
wysuszą Twoją cerę! Wybieraj delikatne żele myjące, przeznaczone dla Twojego typu cery.

Teraz zmyj skórę letnią wodą lub sięgnij po tonik, który przywróci właściwe PH Twojej skóry. Tonik
łagodzący ukoi cerę suchą i delikatną. Produkt wzbogacony łagodnym olejem migdałowym eliminuje resztki zanieczyszczeń i chroni Twoją cerę przed wysuszeniem.



Nawilżanie organizmu 
Pierwszą zasadą, jaką powinnaś się kierować w diecie jest właściwa ilość płynów! Odwodniony organizm nie poradzi sobie z dostarczeniem potrzebnej ilości wody Twojej cerze. Ogranicz
czarną herbatę i kawę na rzecz zielonych herbat, ziołowych naparów, niedosładzanych soków i przede wszystkim… wody mineralnej! Już po krótkim czasie zauważysz poprawę stanu Twojej suchej skóry.

Witamina A: Twoim sprzymierzeńcem w dbaniu o piękną cerę jest witamina A, która zapobiega nadmiernemu rogowaceniu naskórka i pomaga utrzymać właściwe nawodnienie skóry. Znajdziesz ją w warzywach: marchwi, szpinaku, sałatach, papryce, a także w produktach zwierzęcych: żółtkach jaj,
śmietanie czy twarogu.

Witamina E: Nie zapominaj też o zapotrzebowaniu na witaminę E, która hamuje procesy starzenia się skóry i poprawia jej nawilżenie. Dodaj do ulubionej sałatki pestki słonecznika albo dyni, kanapkę posyp obficie kiełkami. To naprawdę proste!



Maseczka
Wieczorami odczuwasz zmęczenie? Zrób sobie małą przerwę pod koniec dnia! W tym czasie Twoja skóra też może się odprężyć. Nałóż na twarz wybraną maseczkę – to będzie idealne połączenie pielęgnacji i relaksu!


Udostępnij ten post

43 komentarze :

  1. Szkoda, że mam mocno mieszaną ;) Wtedy przydał by mi się ten post.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post! Obserwuje dzielnie z Ameryki!

    Pozdrawiam!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. za bardzo nie dbam o swoją skórę ale po tym poście chyba zacznę <3 świetny post
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny post, pewnie skorzystam z rad ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Przydatne rady!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Mam dla ciebie zniżkę, więcej informacji w najnowszym poście! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Ja mam mieszaną skórę, ale polecę ten post moim znajomym :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny post! ;D
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam cerę mieszaną :D
    Suche policzki i meeeega przetłuszczająca się strefa T :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post! Ostatnim czasem często robię maseczki :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety na moją cerę mieszaną to przyda się za bardzo a szkoda :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam takie szczęście, że moja skóra cały czas jest nawilżona, nawet jak o nią nie dbam. :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam mieszaną skórę :D kurde ja zawsze trę wacikiem po skórze jak na tarce :D...
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. aż zapisałam sobie Twój post w zakładkach - nie jestem systamatyczna osobą ale dzieki Twoim radą przynajmniej w połowie bede robic to co powinnam - dziekuje :*
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatne informacje :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydatny post ! :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post!

    https://carinazz.blogspot.com.ee

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, a czasem mydło nie ma odczynu zasadowego? :D Chyba wkradł Ci się błąd :)
    Ja mam właśnie skórę suchą i na szczęście, dzięki stosowaniu się do tego wszystkiego, udaje mi się jakąś ją ujarzmić.
    Obserwuję! Możesz się odwdzięczyć, byłoby bardzo miło :) I zapraszam na rozdanie u mnie, fajne rzeczy do zgarnięcia.
    Całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo coś dla mnie! Ja stosuję tylko kremy nawilżające na noc i dzień, no i oczywiście myję twarz żelem, ale to wszystko. Czas zrobić następny krok i wykorzystać twoje porady :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. naprawdę świetne porady, chodź nie mam suchej skóry (raczej mieszaną) to i tak stosuję te rady :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesujący post.. Niedługo skorzystam z rad .. :)
    Puki co obserwuje i zapraszam do siebie .. \

    http://mamapoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam raczej problemów ze skórą, ale dostrzegłam kilka fajnych porad ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. What a lovely post!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great and very important tips :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam przeciwieństwo suchej, ale na pewno komus się post przyda :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, napewno się przyda
    Obserwuje
    W wolnej chwili zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam strasznie suchą skórę, stosuje większość z Twoich rad i bardzo pomagają. Bardzo fajny post, na pewno przyda się też z innym z problemem suchej skóry:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. czekam na poradnik dla skory mieszanej :P
    http://magdelblog.blogspot.com/2016/04/do-10-ozspecials.html

    OdpowiedzUsuń
  28. very interesting review! looks lovely!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam skórę mieszaną i mam wrażenie, że to najgorsze co istnieje ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przydatne i cenne wskazówki. Ja niestety mam cerę mieszaną, a na dodatek trądzikową..
    Z taką cerą już w ogóle potrzebuje bardzo ważnej pielęgnacji ;)
    pozdrowionka.
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne porady :)
    Miałabyś może jakieś wskazówki co do cery mieszanej?
    http://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny i przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Poradnik bardzo przydatny dla osób, które mają z nią problemy.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi dear!! I love your blog and your posts are really interesting !! We like to follow each other ? follow me and follow you immediately !!! See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  35. Love this post.. Interesting tips!

    www.luv4beautyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Great tips!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice post with great tips!!!
    xxxx

    somniareaudesemper.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne rady :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Moze sie do nich zadatosuje / tez mam z tym problem :P
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo pomocny post . Ja też należę do osób z suchą skórą ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń